2013. április 25., csütörtök

11.kritika:)

:)

Behind The Dark

Fejléc: Annyira tetszik h szimpla fejléc, ennél jobb nem is lehetne.:)

Történet:Éreztem már h kell egy ilyen blog. Igen, mert a hírnévnek is vannak hátrányai. Már az elején beleszerettem a történet."13 éves koromban történt a dolog, mikor is először együtt voltam valakivel" na ez tetszik.:) /mármint nem az h ennyi idősen, remélem értitek:D xdd/ az h ez nem egy Heppy Pápi blog lesz. Úristen most olvasom h "leguggoltam" nem tudom h  sírjak vagy nevessek.És akkor modell lesz...*.* (csak most olvasom az 1.fejit.)
A 2. fejezet elején van egy kis hiba: "Genna,kérlek...-szólalt fel Genna egyre nagyon félelemmel" nem inkább szólalt fel Tracy?
Nekem a 3.-4. fejezetnél túl erőltetett a trágár szavak használata és a drogok, nem természetes hatású.
Akkor ennyi a véleményem erről a blogról. Tetszik.Csak amit mondtam.

bius

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése