2013. április 23., kedd

9.-kritika

Jasmine and 1D

Hát hol is kezdjem. Bocsánat a kicsit durvább kritikáért de lenne mit kijavítani:|

1.: Nekem nem tetszik a név. Jasmine and 1D... nekem nem jön be. Találj ki valami rövid, szép nevet, angol, francia vagy magyar nyelven. (A franciát ajánlom mert gyönyörűen lehet írni/ejteni a szavakat. Ez kicsit értelmetlen így de sebaj)
2.:  Nem jó a háttér a fejlécről nem is beszélve. Válassz erről az oldalról háttérnek képet vagy Noricitől fejlécet meg rendelj újat, mert mondom: Ez így összefüggéstelen és nem szép.
3.:  Borzalmas a helyesírásod, és bocsánat, hogy ezt így ide vágom de egyszerűen kaparom az arcom az írásodtól. Az első fejezetnél abbahagytam a közepén az olvasást mert nem bírtam tovább.  Aztán elolvastam a hetedik fejezetet is (utolsót) és elismerően tapasztaltam, hogy változott az írásod bár nem tökéletes. Lenne rajta mit javítani. És ami még nagyon szembe vágó az az, hogy rettentően sietsz! Azt ajánlom, hogy sokszor olvasd át azt amit írsz legalább kétszer. Figyelj arra mit írsz!
Hát kb. ennyi. 10/4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése