2013. április 11., csütörtök

#˘4.Kritika

Nos akkor sziasztok!:) én lennék a harmadik tag!:) és meghoztam a negyedik kritikát ami életem első kritikája is egyben!:)
NS.*

KINÉZET

Elsőre be kell,hogy valljam kicsit meglepődtem a Hazzás egértől,de találó-történetet tekintve-,és klassz is..bár kicsit nagy.Egyébként a fejléced is szuper,de rajta szerepelhetne mondjuk az egész 1D valamint a blog neve és a főszereplő lány is.:) egyébként nagyon jól megy a történethez,és plusz pont,hogy nem szürke,színtelen.:) 
10/8

TÖRTÉNET
Elején kicsit zavaró volt,hogy a lány nevéből egy kukkot sem tudtam,de aztán szépen megismertetted az olvasóval,bár nem tudom,hogy kit veszített el..Melody meg eláshatja magát Adammal együtt!;) nekem kicsit sietős,hogy 27.-28. fejezetben már lagzi van meg ilyenek.Nekem nagyon tetszett az a rész amikor megismerkedett Harryvel és ez az egész ajtónyitásos mizéria :) bírtam,nagyon is!;) ha őszinte akarok lenni csak bele-bele olvasgattam a fejezetekbe,de nagyon megfogott az írásod!:)
10/10

20/18
További sikeres írást kívánok és kitartást!;)

UI.:szerintem lett egy rendszeres olvasód ;) /én.:)/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése